måndag 19 oktober 2009

Harmoni!


Matte och jag är inne i en fas av harmoni! Inga hårda krav på träning! Mitt miserabla liv är för tillfället helt perfekt även om det är tufft att erkänna det. Det beror delvis på att mattes politiska uppdrag är inne i en hektisk fas vilket i sin tur innebär en del frånvaro från hemmet så vi går inte varandra på nerverna. När väl matte är hemma är jag stundtals nästan euforisk! Min matte är helt fantastisk, jag vill helst krypa under skinnet på henne och parkerar kvällstid på henne så hon nästan får andnöd. Hon säger att det är svårt att sova med mig rakt över ansiktet. Det har jag lite svårt att förstså.

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Låter som om du har det bra. Misstänker att du ligger i sängen under täcket när din matte inte är hemma.
Det där med att ligga på mattes huvud är inge bra. Försökte en gång, men matte höll på att dö av kvävning och asgarv. Så jag har gett upp det där.

Dvärghundspossen sa...

Vadå, italienare mitt i fejan är väl BRA för sömnen? Det är jag helt säker på!
/Pietro