fredag 24 oktober 2008

Jag har blivit faster!


Min helbror Svante i från Umeå är ju en snygg kille med många utmärkelser i ringen på utställningar har blivit pappa! En valp lyckades ha få till. En smällfet liten grå sak som säkert kommer att föra våra vackra gener vidare. Inte nog med det den lille rackaren kommer nog att dessutom få alla våra goda sidor. Vilket inte innebär lite inte! Skulle nog behövas en hel avhandling för att få med dessa! Svante är fint uppfostrad till skillnad från mig som är fritt uppfostrad eller inte uppfostrad alls om man säger så...men är man prinsessa så är man. Inget konstigt med det! I dag har en pinne till flyttat till Buskvarna! Det är vår Anna som har köpt en av Lenas pinnpojkar! Skall bli toppen att få träffa honom och uppfostra honom förstås. jag är för den oinvigde en alldeles utmärkt Supernanny. Så de så. Det är bara en av alla mina goda sidor. Kajsa är bra på att tvätta mina öron om jag verkligen trycker dem intill hennes nos. Annars finns det inte mycket att tillägga gällande hennes goda sidor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Faktiskt både smällfet och vacker! Jag vill ha en liten lillebror.... Fast tänk om jag fick en lillebror, och den blev som Kajsa... Hemska tanke! Nej, jag vill inte ha en lillebror längre.

Tur att ni för era perfekta gener vidare tycker jag! Världen behöver mer perfekta hundar som vi!

Myrra och matte Mia sa...

Wow! Det kommer nog att bli nåt stort av honom;)
Jag har faktiskt fått en lillebror för ett par veckor sen! Fast jag har inte träffat honom. Han bor en bit bort nämligen. Jag tror han blir en bra kille om han får vara tillräckligt tillsammans med mig. Annars vet man ju inte.
Vi kanske borde bilda en klubb för oss perfekta hundar?

My Adventures sa...

gud vilken underbar bild!!!