lördag 19 april 2008

Jag har flyttat!

Givetvis har jag inte flyttat från matte och husse men jag ahr flyttat min blogg! Egentligen var det matte som tyckte att min gamla blogg var tråkig. Ja inte det som jag skriver förstås utan begränsningarna som bloggen har. Nu är det andra tider gott folk! Här kan minkreativitet flöda på ett ehlt annat sätt! Min gamla blogg kommer att ligga kvar för vi vet inte hur man skulle kunna flytta den. Så när ni vill kolla vad jag gjorde på min förra födelsedag till exempel får ni gå tillbaka till min gamla blogg! talienskvinthunds.blogg.se
Min nya adress är ju så mycket enklare! I dag var vi på hundklubben med en massa kompisar, ja till mig då förstås! Kajsa har det jobbigt med sina sociala relationer. Hon skäller ut dem efter noter. Det kalrt är man inte snäll får man inte komma till himlen inte heller leka med Beda schäfer! Beda och hennes matte åkte med oss till klubben. Kajsa och jag var i buren. Kajsa anade onåd när hon hörde Bedas flåsande bakifrån och boffsasde i vår lilla bur. Vi tränade tillsammans och alla var så duktiga. Sedan kom Jack! Nybaddad och vacker gissa om vi hade kul? Kajsa var faktiskt snäll och rusade med oss. det var en bra dag! Vi solade med matte och husse på altanen några timmmar så dagen var på sätt och vis fulländad.