tisdag 8 juli 2008

Renovering och elvaårig Zappa!



Fy bubblan för att vara prinsessa i Buskvarna! Husse är precis galen! Han RENOVERAR! Matte och husse släpade ut alla saker från vardagsrummet vilket innebär att jag inte kan ha koll på gatan utanför längre. Jag har ju min plats i fönstret bakom soffan där jag har järnkoll på allt som händer utanför. Det är ett tryggt och bra sätt för alla i huset. Det går alltså inte längre. Sedan smetar han på en massa goja på väggarna. Det luktar starkt. Jag bosätter mig en våning upp hos lillhusse och ligger i hans säng med stora ögon och irriterar honom när han spelar dataspel. Han känner sig iakttagen Ja det är ju precis det han är. Bäst är förstås när vi tittar på film. Vi tittade på Gladiator med den där snygge Russel. Min tillvaro är med andra ord ganska kaotisk för tillfället! I dag är en stor dag! Min snygga vän Zappa fyller 11 år i dag hipp hipp hurra önskar vi honom! Hoppas hans stora dag blir full av leverpastej och grisöron! På torsdag kommer vi och hälsar på honom och de andra grabbarna! På bilden är det Zappa som ligger underst...

1 kommentar:

Anti-tanten sa...

Vill du bli av med din besvärliga husse kan du skicka honom till min. Husse ska smeta in sommarpalatset i gegga. Då skulle vi o mattarna få det dööö lugnt. Lilleman