tisdag 9 september 2008

Pang i planeten!


I dag när vi var på promenad efter allt regnande hände det en sak som jag vill dela med mig av...jag har liksom fullt upp med att sköta all markering av mitt område eftersom både syrran och jag löper. Jag revirpinkar och syrran apar efter tvångsmässigt. Mitt under promenaden smäller det bara till i mitt huvud! Jag gallskriker som vanligt när jag har nära döden upplevelser. Matte har dängt något hårt rakt på mitt huvud! Jag skall byta matte! Matte hävdar att jag gick in i en lyktstolpe. Min panna är lite svullen så om det är så önskar jag att alla lyktstolpar förbjuds, i alla fall de som är i samma höjd som min panna! Matte säger att man inte kan gå med nosen i backen och inte titta vart man går. Hon talar som hon har förstånd till. Matte är aningens trött på mig för jag smyger mest omkring och gnäller och pockar på uppmärksamhet vilket hon finner tröttsamt eftersom hon vill ha lugn och ro vid datorn. Hon påstår mot allt bättre vetande att hon har annat för sig än att bära omkring på mig. Vad skulle det kunna vara som är bättre???
Doriz min bloggvän som förstår mig trots vår totala kroppsliga olikhet; hyser en oro för om eventuellla valpköpares reaktion om de får se hur vacker jag är...Ja köpare av Kajsas kommande bäjbisar. De drar sig förmodligen ur affären i väntan på att jag skall bemöda mig med att skaffa en kull...Hoppas Lena har tänkt på det scenariot!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit asså vilken smäll du fått! Ögonen håller ju på att poppa ur skallen på dig. Du får nog ta och använda eltejp eller nåt så de stannar kvar! Stackare!

Anonym sa...

pang i planeten vilken sötstrut vi hitta på den här bloggen1 och så roligt skrivet sen! nosgos på dig rally sally!/hälsar taxbröderna

Myrra och matte Mia sa...

Stackars dig! Lyktstolpar finns inte där jag bor men borde absolut förbjudas om man inte kan revirpinka utan att de anfaller!