fredag 5 september 2008

Stiltje.




Inget nytt alls här. Ni förstår själva vilket innehållslöst liv jag lever! Matte vid datorn med examensarbetet och husse på jobbet. jag löper och Kajsa får träna och få massor av köttbullar. Orättvisan är total. Lyra och Senja har fått hem sin älg. Slicka öron, lukta på bajsblöjor vad avundsjuk jag är! mattes "syrra" L ska snart få en älg också! Hoppas den också har öron som vi kan slicka i och för guds skull; hoppas den har läckra bajsblöjor som vi kan gosa med! Syrran skall tävla på söndag igen. jag stannar hemma. Står inte ut med förödmjukelsen om hon har cirkus igen! Om en stund kommer en kurskamrat till Kajsa med matte och hämtar matte och syrran. de skall träna inför söndagen. Det är en dödslurvig vallhund. Stackars Kajsa! På bilden gör jag min bakfulla morbror A sällskap i soffan. Observara gott folk min lilla fettvalk! Matte är lyrisk över min lite mer runda yttre karaktär!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vacker! Och det är så synd om dig! Du får väl extra leverpastej nu när du löper? När man blir deppig är det skönt att tröstäta!
Tur att du slipper följa med och skämmas för Kajsa i alla fall! Fick hon inga prinsessgener alls eller????

Myrra och matte Mia sa...

Hejsan! Jag kikar lite på din blogg och tycker den är väldigt trevlig! Och nog är du vacker alltid!
Själv slipper jag det där löperiet numera eftersom jag opererades av min gulliga veterinär Per förra hösten. Det var jättejobbigt att löpa så jag förstår dig fullkomligt!

Sara och Miki sa...

Oh, en liten fettvalk, den klär en skön IG-fröken som du!