måndag 27 april 2009

Jag regerar!


Som ni ser på rubriken på bloggen har jag tagit över kontrollen totalt!Idag hade jag otillåten harjakt i nästan 20 minuter efter det att matte och jag hade srungit nästan 8 km. Jag kom tillbaka med tungan som en slips helt slut faktiskt. Fick åka snabbtransport till mormor och äta falukorv och dricka vatten sen parkerade jag i mormors knä helt utslagen.Jag såg på Lenas blogg att hennes duktiga Taggen får jaga låtsas hare och dessutom få feta prisrosetter och en massa poäng.Livet är faktiskt lite orättvist sa jag till matte men hon påminde mig om att jag får hoppa hinder och rusa runt på agilitybanan det får inte Lenas Taggen göra. Ok det är rättvist livet! Jag är inte den som lipar! (Bara när jag klipper klorna;-)matte)

4 kommentarer:

Vilda Vintra sa...

Grattis till din dominering av bloggen - utmärkt jobbat! På deras sura miner när jag kommer tillbaka har jag förstått att min matte och husse inte är överförtjusta när jag jagar hare heller. Förstår inte att de inte kan fatta tjusningen med detta.. Nåväl, vi är ju smartare, så är det bara. /Vilda Vintra a.k.a Heesa Meesas Crick San Julia

Katta & Doriz sa...

Du ser ut som en liten mumsig hare.....

Snyggt jobbat med kapningen av bloggen!

Gazton sa...

Fniss! Du hade säkert kul att jag den där stackars haren, men hur var det med din matte?? Var hon glad på dig =)

Lille Lukas sa...

Hare? Du har aldrig testat rådjur? Det är min favvo! Puss i örat från DIN pojkvän!