tisdag 9 mars 2010

Lägesrapport.




Allt är eländigt. Jag vet inte hur länge jag överlever. Skicka gärna leverpastej och gottis på posten under min sista tid här på jorden. Helst Lulles bredbara leverpastej och gärna lite wienerkorv. I värsta fall duger det med minttuggpinnar.(Matte kommenterar: Sally är återställd. Hon drar dock fördel av den oro som hon åsamkade sin matte. Under Lördagen var hon lite trött och vilade mest, åt förstås leverpastej och blodpudding. Men på Söndagen var hon i bra form igen. Men jag kommer aldrig att våga para henne igen. Det var en gräslig upplevelse att se henne förlora blod och må så dåligt som hon faktiskt gjorde
. Mitt hjärta stannade nog ett par gånger under fredagskvällen.)Här kommer lite bilder på mej och min syster i våra nya kläder som mattes kompis Annika har sytt,

3 kommentarer:

Jeppsson sa...

Vad skönt att höra att hon mår bra nu då... Vet man varför hon började blöda sådär? Missbildningar i slidan som slets upp av parningen kanske?

Katta & Doriz sa...

Stackars dig! Klart du ska ha mängder av gotter! I all evighet!!!

(Matte tycker syns om din matte, för hon vet hur orolig hon själv skulle bli)

Anonym sa...

Hade det varit vi, hade vi oxå manipulerat vår matte till godsaker! Tigg allt du orkar. Heja Sally!

//Alva och Snigel