tisdag 16 mars 2010

Läget.


I dag sken solen och matte tyckte att solen värmde. Det gjorde den inte. Men vi tvingades ut i skogen. Mozarts matte Anna var med oss i skogen.Vi hade lyckan att stöta på en hjord med rådjur.Kajsa och jag for i väg med blixtens hastighet. Matte gapade så högt att vi för en gångs skull vände och kom tillbaka. Sen var det en tur i skogen som kan jämföras med Barnen på frostmofjällets vardag. Inget för en blivande mamma som Kajsa. Vi vet iofs inte om hon har bäjbysar i magen men något annat är nog inte att tro. Min syster gör inget halvdant. Det blir nog en härlig liten biblisk samling med spindelhundar.Matte vill ha en Rakel-Spektakel. På bilden ser ni mig utnyttja min sjukdom, dvs blödningarna jag hade för en vecka sedan. EGEN leverpastejburk! På söndag är det årets första agilitytävling!I Forserums ridhus. Då skall jag visa vad jag går för!

1 kommentar:

Katta & Doriz sa...

Jädrans vilken snygg låda! Varför får inte jag äta leverpastej direkt ur burken?? Sen är det rätt orättvist att burken är så mycket större för dig än vad den är för mig....