fredag 19 mars 2010

Obetydlig födelsedag!



För fyra år sedan föddes min syster och hennes syskon. Inte mycket att orda om. Viktigare är att lägga den 18/4 på minnet. Då fyller nämligen jag fem år. Ni kan redan nu börja spara era slantar för att köpa godsaker att skicka till mig.Korv och leverpastej är det som jag gillar bäst men även traditionellt hundgottis är ok.På söndag skall syrran, jag, Jack och Luna tävla i agility. Matte ska springa med oss alla. Ska bli roligt att komma ut och mingla lite. Matte lär få springa sig varm.Jag får väl ändå ut bringa ett litet hipp hipp hurra. Matte säger att det är en stor dag. Kajsa är solen i hennes liv. HMPF. I dag var vi på promenad med matte i skogen. det har regnat i Huskvarna i dag så det var jättemycekt vatten på skogsvägarna vilket innebar att vi blev rejält nedsmutsade. Matte duschade oss varmt när vi kom hem. Underbart! Jag njöt i fulla drag. Syrran försökte gömma sej bakom toaletten, hon gillar inte att blir ren tydligen. Ja ni förstår vad jag syftar på...(skitgris).På bilden kan ni se min syster som valp och hennes bästa syster Lyra Loppan. Min syster är den lömska med svart mask.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Men gud så söt, jag tror jag dör. Vad tar du för bäbisen? ;-)

Hoppas halsbanden kom fram och passade damerna!

hälsar
Linnea, Beckis o Siggis

Katta & Doriz sa...

Såg att den innan som kommenterat vill köpa Kajsa. Snabba dig på innan hon ångrar sig!
Du får väl gottisar när Kajsa fyller år va? Det får alltid jag när de andra i familjen fyller.
Du får skriva en ny önskelista nu, den gamla är ju gammal. För du har ju fått en levande hare ju. Själv har jag fått en ny fotboll, så min lista ska också revideras.

Ja, just det ja. Grattis kajsa.