måndag 2 augusti 2010

Bildbevis!





Ni som inte av någon anledning trodde på min berättelse av helgen och min oväntade uppryckning på agilityplan kan här se Stefan Borgs fina bilder av mej! Hans webbadress är: www.stefanborg.com. Matte har försökt hitta något telefonnnummer för att få köpa korten men inte lyckats. Vi hoppas att han hör av sej om han inte gillar att jag visar dem här! Läskiga men duktiga och snygga Harrys matte från Lindesberg tipsade oss om att han hade fotat. Väldigt snällt. Harry ville ta en mumsbit av mig och syrran, jag tror det beror på att hans matte tyckte att vi var väldigt vackra hundar (host:matte). Lindesberg är verkligen en fin plats på jorden. Av någon outgrundlig (host!) anledning fastnade syrran bara på ett kort. fniss. Matte säger att det beror på att hon är så snabb men jag och ni kära bloggläsare vet ju bättre. Huruvida det är på det ena eller andra viset tvistar de lärde:-) dvs jag och matte. Njut nu gott folk av en så vacker liten hundflicka som mig som trots dyblöt banan genomförde i alla fall ett fint lopp.

2 kommentarer:

Emma sa...

Klart ni får länka, vi gör detsamma! :)
Du har rätt Rally-Sally, det är för att ni är vackra och oerhört häftiga att se på! ;)

Katta & Doriz sa...

Du flyger fram som en furia! Klart Kajsa inte fastnar på kort. Hon är ju vampyr!