fredag 31 juli 2009

DAX igen:-(


Nu är syrran på G igen med låtsas valpar. Jag tycker allt att hon har rätt trist smak i sitt urval av "valpar". Så här såg det ut i morse när matte lyfte på täcket...
För övrigt har vi haft en fantastisk dag! Tilläts ligga under täcket och fisa fram till lunchtid! Sedan besökte matte, jag och Kajsa mammas allianskompis Magnus och blev bjudna på pasta med saffranssås med kräftstjärtar och dill. Jag blev så mätt att jag somnade med nosen på bordet. Mkt trevligt fast det var mitt i stan. Jag pinkade in ett rejält revir i Lasarettsparken. Sedan åkte vi till klubben och fick rasa runt utan att hoppa en massa larviga hinder. Bara ha kul! Därefter gjorde vi en visit hos leverpastej-mormor där vi förstås fick massor av gottis! En toppendag med andra ord! Husse är i Göteborg och skall stå och trängas med tusentals tvåbeningar och lyssna på skränig musik. TRIST.

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Nähä; försökte din matte förgifta dig?? För saffran är skitfarligt för djur sägs det. Kanske bara i stora mängder? Fast min matte kanske bara ljuger om det för att hon ska få ha sina saffransbullar ifred....

Den här bebisen var ju i alla fall bättre än förra gången måste jag ju säga. Fast inget slår min rosa pip-val jag hade!

Dvärghundspossen sa...

Pietro hälsar att tjejer är knasiga.