fredag 17 juli 2009

SEMESTER!


Jag har semester! Gör minsta möjliga och har precis avslutat mitt löp. Vilket innebär att syrran slipper alla sexuella övergrepp. Vilket hon uppskattar mycket. Hon har dock tagit ton och gett mig på moppen ett par gånger när jag har tvingat mig på henne alltför ihärdigt. Det är bra säger matte. Ja ni hör allt är precis som vanligt! Jag skall alltså kontrolleras av min snorvalp till lillasyster.

Nog om det. Jag är som ni vet en liten byracka som lever under ohyggliga former tidvis. Jag får bara ta skeden vackert i mun och göra det bästa av rådande situation. I dag packade matte väskan och syrran fick åka i väg ensam med matte på träning. Jag är inte glad åt deras resor på tu man hand. det finns ingen rättvisa. Matte vill inte ha med mig för jag är så jobbig i större sällskap. Jag fattar inget! Matte säger att det är jobbigt att hålla reda på mig när jag tvunget skall mingla med alla. Kajsa håller sig till matte och det är sååå smiiidigt att ha med det lilla krypet och braaaa för Kajsas självkänsla. Säger matte. Min självkänsla då? Den är inte något viktig.

Kajsa var visst väldigt duktig i dag trots värmen. Hennes fröken Emma är nöjd med hennes framsteg. I dag fixade hon alla kontaktfälten. Ja och??? Till vilken nytta?

Matte önskar att hon skall gå igång och löpa nu för då kan de tävla och jaga fler pinnar utan avbrott för löp. Ja Kajsa alltså matte har ständiga hormonsvängningar som givetvis inte gör att hon inte får tävla vilket borde vara brukligt. Jag skall kontakta SKK för att höra om detta inte är möjligt...

Meningslöst om ni frågar mig. Ligga i soffan och löga mig det är grejjer det. Jag fick i alla fall hänga med småmattarna och köpa pizza i dag. Kebbpizza. Den var god. Kajsa fick visst köttbullar och korv bara för att hon kontakatade fälten och hoppade runt lite i värmen. Det är minsann en konstig värld vi lever i gott folk. Vad vi vet är att jag gärna vill träffa Jack eller någon annan snygging om det skulle vara så på 9.e till 13:e dygnet på min löpning vilken borde inträffa nästa gång i början av Oktober. Jack har lovat att ställa upp en gång till. Det få matte hålla koll på om jag eventuellt skall göra ett nytt försök att skänka eftervärlden några tronarvingar. Sollibollan skall få böta med milvis med korv till mig. Hon kunde bara inte vänta längre utan har köpt en pinne av en annan hundflicka. Jag är stensur men matte säger att det är jättekul för Sollibollan och önskar förstås henne lycka till med sin bäbis! På bilden ser ni min utmattade syster vräka ut sig i soffan!

4 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Ha! Hon gjorde rätt som köpte en annan hund! Tänk om man fick en valp efter dig: det ska valsas med köttbullar, korv, leverpastej och rosa tröjor. Fast hur kunde hon vara så korkad att hon ens ville ha nån som dig? Vad ska hon ha en till? Som tandpetare?
(Ledsen Sally, Doriz är på dåligt humör idag av värmen. Hon önskar hon fick följa med lillmattar och käka pizza. /Matte)

Norpan sa...

Jag är ledig i oktober!!! Och hiskeligt snygg också!!!

Gazton sa...

Tycker vanskligt mycket synd om dig.... du får gärna flytta hit till mig så får du ligga på min arm. Lovar att ta hand om dig på bästa sätt =D

Anonym sa...

Jack säger aldrig nej till lite sex, hehe