lördag 6 februari 2010

Julen är över!


Nu är julen definitivt över! Därför åker min tomtebloggbild bort. Nu är det jag som är i fokus. Varför skall syrran vara med på min bild? Doriz kommenterade att jag alltid lägger ut så smickrande bilder på min syster. Det har hon rätt i. Det är slut på det nu. Matte är skittrött hon har haft så mycket omkring sig länge att hon är nästan som en disktrasa (fast hon luktar inte lika illa som en disktrasa). Därför hade vi en härlig sovmorgon med massor med klappar min mage. Jag älskar att vakna sådär långsamt med huvudet på mattes axel och med pinnbenen rakt upp i luften. Matte tog sig tid att tala om vilken värdefull och fin hund jag är. Jag bara log.Hade faktiskt nästan glömt bort det. Fast bara nästan förstås.

3 kommentarer:

Jeppsson sa...

Och så en härlig SOMMARBILD istället! *längtar*

Katta & Doriz sa...

Matte har inte ändrat bild på min hemsida. Där är det fortfarande jul. Hon skyller på att det är mycket nu med flytten. Att hon inte fattar att man måste prioritera! Min hemsida och blogg borde ju komma först! Vill ju också ha en sån snygg sommarbild som du har ju,

Anonym sa...

Vacker ny bloggbild på en underskön skogsnymf!