onsdag 19 november 2008

R.I.P. Qvickelyckans Evyos.






Himlen har fått en ängel till! Lyckost Sankte Per! Min syster Evyos har blivit påkörd och är död. Vi var helsystrar och precis lika vackra, precis lika snälla, precis lika princesslika och precis lika underbara. detta säger inte lite mina vänner! Nu får jag själv försöka föra dessa goda egenskaper vidare! Kanske skickar Evyos ner lite av sig till någon av mina och Jacks kommande valpar!? Hela min familj är jätteledsna och sänder varma tankar till Evyos familj och till goa Lena uppfördare.

5 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Ånej, men gud vad fruktansvärt :( Alla tankar till Lena med familj.

Anonym sa...

Nej ! Men så hemskt ! Så fruktansvärt hemskt !
Många tankar till er alla

Anonym sa...

Usch så hemskt! Vi lider med familjen!

Unknown sa...

Fy och usch! Alltid lika tråkigt när någon går bort, ännu värre när det är en yngre och genom en olycka.

Tessigirl sa...

Ja usch o fy vad hemskt att läsa!
Får bara en stor klump i halsen..
Goa fina Evyos :(