måndag 14 juni 2010

Dans!




Matte och jag skall gå på en INTENSIV freestylekurs! Det är truliga pudeln Askas snälla matte Eva som skall ha en kurs. Jag ser fram emot att lära mig dansa är dock skeptisk till mattes förmåga måste jag erkänna...Matte å andra sidan är mer än skeptisk till min förmåga att lära mig dansa. Varför fattar jag inte. Hoppas bara att med blir mycket korv och köttbullar om jag gör rätt...I morgon är matte ledig så vi susar ner till Göteborg och hälsar på min syster Kajsa med valp.
Matte längtar efter syrran så det gör ont i bröstet säger hon. Hoppas det inte är nåt fel på hennes hjärta bara.PPudlarna på bilden är inte Aska! Klänningen kanske kan passa på matte...

1 kommentar:

Katta & Doriz sa...

Annars kanske du skulle passa i en sån klänning!
Hm, kanske är lunginflammation. Varför skulle hon annars ha ont i bröstet?