onsdag 20 januari 2010

Sally tiger!





I kväll fick vi gå på promenad med husse. Matte var strängt upptagen med nåt trist möte. Jag hade pinkat in reviret ordentligt och sprätt duktigt likt värsta hanhunden. Jag lyfter alltid ena bakbenet högt när jag gör det lilla. I dag hade jag mycket att sköta eftersom det har varit lite si och så med promenerandet det sista beroende på att vädrets gudar inte har varit med oss vinthundar. På grund av detta har syrran och jag lite tjurrusningar varje kväll. Vår soffa fungerar jättebra som en slags velodrom. Perfekt att fara runt i och göra kraftiga avsparkar mot ryggstöden. Jag visar alltid garnityret vid dessa tillfällen. Matte fotade mig härom kvällen. Syrran är mer fokuserad på själva jakten än på att skratta med hela ansiktet som jag gör.

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Jag kör också race i soffan varjew kväll. Matte gnäller över att den flyttar på sig. Flera meter. Petitesser!
Tycker du har ett vackert leende!

Lyra sa...

Vilket garnityr! Du kan ju nästan tävla med Senja där =D.