torsdag 14 januari 2010

Soffpotatis!



Denna kylan har gjort mig till en stadig soffpotatis. Matte misstänker att vi har drabbats av sömnsjuka syrran och jag. I dag kröp dock kvicksilvret upp några grader så vi tassade ut på långpromenad med matte. Men i dag har matte anmält mig till agilitytävling i Göteborg den 17/4. DÅ kommer vi förhoppningsvis kunna kombinera det med att besöka syrran och hennes valpar. Om hon nu släpper till alltså! Lena ska ta hit Ville och para Kajsa om ca: en månad. Jag tror det blir på Alla hjärtans dag. Det vore väldigt romantiskt och passande. Jag misstänker dock att om Ville förväntar sej romantik av högre grad blir han besviken. Min syster är inte så särskilt vänligt sinnad mot de utom familjen. Hm hm. Matte tror att valparna kommer att bli snälla och goa och otroliga arbetsmyror. Min syster är en konstig prick hon älskar nämligen att göra matte till lags. ÄVEN om hon inte får leverpastej!
På bilden kan ni beundra mig och stora lillmatte när vi tar en mys/tupplur i soffan.

1 kommentar:

Katta & Doriz sa...

Fasen, du ser ju riktigt mysig ut där du ligger! Nästan så du skulle kunna få sova sked med mig med.

Kajsa mamma? Dra mig baklänges!