tisdag 6 januari 2009

Bull-riding och grattis Jack!


Jack den snygge vann titeln bästa hane i dagarna tre på My Dog. Mycket hedervärt! Tänk vilka snygga valpar vi skall få! Jag försökte få sheltien Luna att tända till på mig i dag men hon är visst totalt straight. Ingen respons allt. Hon och hennes matte var här och fikade i dag sedan var vi på hundklubben och rusade omkring lösa och hade det toppen! Syrran ställer dock upp och juckar lite blasé, men utan egentlig glöd. Matte är säker på att jag inte kommer att lägga benen i kors när Jack kommer hit! Lena kommer också för hon oroar sig lite för att matte skall förstöra allt om jag börjar tjuta som en brandsiren, vilket är ganska vanligt när det skall bli valpar. I natt brottades husse och matte. jag vakande och upptäckte att det var bus på gång. Först lade jag mig över mattes ansikte men blev brutalt bortknuffad. Förorättad skakade jag på öronen så det smällde i hela huset sen tog jag sats och hoppade upp på husses rygg. Där balanserade jag så fint så fint och fick känna att jag också var delaktig i buset. Husse och matte började skratta nåt så vansinnigt att brottningsmatchen hastigt avbröts. Sedan förpassades jag till rummet bredvid. Matte och husse konstaterade att min balans är av högsta klass. I det läget var det dock nära att de satte på datorn och skrev en annons under bortskänkes på Blocket. Det var alltså mej som de tänkte skänka bort...fattar inte varför.

Bilden ovan är från vår nyårsafton. leverpastej-mormor , Folke-Gottis och Farmor i soffan och så jag förstås i mitten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du har alltså Sveriges snyggaste pojkvän! VAD ser han i dig?! (Doriz, nu ör du dum igen! /Matte)
Min matte undrar hur det ska gå om hon träffar någon som ens ska få sova i vår säng. Jag med. För matte har väl inte tänkt att det är JAG som ska lämna plats?!
Den enda brottningen här är när jag försöker knuffa matte ur sängen genom att saaaakta rulla sked närmre och närmre. Matte är så blåst att hon tror att det är för att jag tycker det är mysigt att ligga nära. Korkad hon!