onsdag 21 januari 2009

Lugna puckar!

Inga symptom på att jag har magen full av bäjbysar. Matte och husse kan bara konstatera att jag är bred som en ladugårdsdörr som vi säger här i Småland. Men jag mår prima inga tecken på illamående. Möjligen bara på matte som drar ut oss i ur och skur på långa promenader trots mitt eventuella tillstånd...(matte; solen skiner några få plusgrader och härlig skog där flickorna får springa lösa kan väl inte vara så himla farligt. Sally hoppar på tre ben om det finns några snöfäckar som hon råkar trampa på...)
Syrran är klar med sitt löp och laddar för agilitysäsongen. Hon missar helgens planerade tävling då matte inte trodde att löpet skulle bli så kortvarigt och avanmälde. Lunas matte och matte smider djävulska planer för Luna det lilla grynet. Jisses vad hon ska ut och fara. Hoppas ingen vet att vi är släkt för hennes cirkus kommer att bli vida känd är jag rädd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, du borde få ligga på en dunstoppad sidenkudde och äta leverpastej! Skulle det nu inte bli några bebisar beror det nog på att din matte tvingat dig motionera för hårt! Detta är ju hemskt!

Anonym sa...

har ni fler symtom på graviditet?//Jack