söndag 11 januari 2009

Sally is no longer a virgin...







I dag fick jag fint besök! Han kom som en virvelvin in i vårt hus lille Jack. han han knappt få av sig jackan innan han ivrigt började jucka på på mig. Vi gick en trappa upp och pang på rödbetan efter några små feljuckningar hittade han rätt. Jag pep lite grann för jag blev lite förvånad över det som hände men var med på noterna. sedan satt vi fast en stund och chillade lite. Jack var lite utmattad men slickade mitt öra lite fint. Efter det var det som den onde flög i oss! Mojjbjoojj kom och besökte oss och jäklar vilket bus det blev. Efter en stund kände jag mig lite sugen igen men Jack ville mest busa och tvätta mig i baken, vilket var helt ok för min del. Efter en timma när tvåbeningarna hade fikat tog vi mod till oss och körde en repris på köksgolvet. Jädrar i havet vad varma vi blev, jag gnällde lite men matte är inte säker på att det var av obehag. På tisdag skall vi ses igen! Kajsa var förpassad till källaren förstås.
Hon har varit på tvådagars kurs i agility och har mot alla odds varit oerhört ambitiös och duktig. Hon var rätt trött på mitt juckande så jag tror hon var nöjd med att få vara i fred några timmar. dessutom var hon osedvanligt otrevlig mot Jack när han ringde på och ville komma

in i vårt hus.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men attans sicken brud du är! Snuskfia! Matte säger att hon skulle ha svårt att se mig förlora oskulden. Mattor är konstiga.
Tänk nu då om du får små bebisar. Men, hjälp! Tänk om de blir precis som du!?

Sara och Miki sa...

Oooh men Sally, vad är det mina öron får höra. Snusk i Buskvarna! Underbart. Nu hoppas vi på många valpar, små Sallysar!

Myrra och matte Mia sa...

Grattis...eller vad säger man???

Anonym sa...

Sally; kan du be din matte maila min matte. För min matte har ju slarvat bort er mailadress....
katta@kattarina.se

Anonym sa...

Matte är i allafall hänsynsfull som inte tagit några livebilder, man kan ju rodna för mindre.

Hälsningar Lyras och Senjas mattemormor