torsdag 29 januari 2009

Ovisshetens är stor!


I Buskvarna är ovissheten stor gällande mitt eventuella välsignade tillstånd som vi säger här i bibelbältet! Mormor har varit här och rastat oss i tvådagar då mate har varit i skolan. Mormor tycker jag ser havande ut att jag är bredare över ryggen och att mina tuttar är större än vanligt. Matte misstänker att det kanske bara är EN liten kronprins. MEN vi får ta en dag i sänder. i morgon åker matte i väg och skall frottera sig med gubbarna som vi kan se på nyheterna i bland. Vad det nu skall vara bra för, hon kommer hem på lördag.

Jag blev så glad att jag nästan åt upp syrran när matte kom hem! Jag skrek rakt ut och kysste matte frenetiskt samtidigt som jag retar ihjäl mig på syrran som också av någon anledning vill hälsa matte välkommen hem. DÅ får syrran sig en omgång av mig, just då är det bara min matte nämligen. Sen kommer jag i håg alla oförätter som hon har gjort mot mig och lommar i väg vilket innebär att syrran och matte kan hångla på helt ostört.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastiskt snygg polo du har, hur har du fått tag i den. Jag vill oxå ha en//JACK

Anonym sa...

Jaha, inte nog med att han vill åt din kropp. Nu vill han ha dina kläder också. En riktigt rackare den där Jack!