onsdag 6 augusti 2008

Oro i flocken..


I går när vi skulle lägga oss blev allting fel. Matte hade migrän och ville ligga hos hussepappa och kramas. Inte brottas! jag blev väldigt osäker på var jag skulle ligga! Kajsa och jag ruskade på våra öron så det smattrade, försökte få ordning i våra små ärthjärnor men fick inte till det alls. matte låg helt enkelt på helt fel plats. Vi for upp och ner och runt omkring. Till sist gav husse upp och sa; Det här funkar ju bara inte! Matte suckade surt och rullade tillbaka till sin plats och vips var allt lugnt i flocken igen. Att de aldrig kan lära sig att vi vill ha det som det brukar vara! Husse har en hemlig dröm om att vi skall sova i ett annat rum, han vill ha matte lite mer för sig själv tror jag. Matte säger att något annat rum blir det inte tal om. Skönt att vi drar åt samma håll. I den här frågan vill säga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker ni ska vara lite mer rädda om er matte - ja det är väl hon som ger er gotter och annat? Säg åt husse att han ska vara go mot henne mä... Ju bättre hon mår desto mer är jag säker på att hon pysslar om er. Kanske ska ni också gosa till det när hon mår dåligt?

My Adventures sa...

aaaahhh, kan man se nagot mycket mer avslappnad ut? :D skitfina jyckar!