lördag 28 februari 2009

Drottningmoder!




Jag fick nyss ett sms från Solveig som vill ha en Sallykopia. Hon har verkligen förstått hur jag skall behandlas. OM Lena inte tar min kravlista på allvar kommer är jag varmt välkommen till Partille! nossebro är ju numer inget alternativ med tanke på tvåbeningsvalpen som regerar där! Nåväl Sollan säger att man måste ha respekt för att jag nu kommer att gå från prinsessa till DROTTNINGMODER! Matte gogglade hem en bild på drottnignmodern och jag är väl sådär säker på att vi är särskilt lika. Men vi utstrålar någon slags värdighet båda två som jag kan se stämmer bra, trots åldersskillnaden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sally!
Ville bara berätta att vi hade en snygg tjej här på besök igår.Jojo, en ettårig whippet. Brossorna, och speciellt Norpan, kunde knappt gå för de juckade HELA TIDEN hon var här (nästan 6 timmar!). Matte och husse sa att de tyckte Norpan såg ut som en fällkniv och skämdes något hemskt över honom. Men jag skötte mig, jag var en perfekt gentleman och tänkte bara på dig. Hoppas vi ses snart! Puss i örat!

Anonym sa...

14 dagar kvar tills beräknad nedkomst.. 60% tippar på mellan 3-4 valpar. Jag är på väg att bli gråhårig av spänning. För att inte helt skrämma slag på mina vänner (som inte skulle känna igen mig som likblekt gråhårigt spöke) har jag bokat tid hos frissan på fredag. Om det blir hanar hela högen kommer jag svimma med benen rakt upp, men håret kommer iaf vara snyggt. Hörs snart igen, kramkram Sollibollan