tisdag 24 februari 2009

En man av folket!







Tänk att prinsessan Viktoria valde precis som jag en man av folket! Jag har ju valt min kastrerade whippet Lucas och Viktoria Daniel som förvisso inte är kastrerad men ändå! jag har väl parats med en man av finare sort som i alla fall har hinkvis med priser men som ahr visat sig inte ens kan stava till trohet. Mitt tillstånd är växande. Magen är tung. Matte får bära mig på uppdrag av Lena. Men på promenaden i dag kom matte på att jag bara strejkar och ser lidande ut om jag inte får bestämma vägen. När jag får bestämma pinnar jag på som vanligt. I går i skogen rymde syrran men jag satt i mattes famn och struntade i rådjursdoften. Syrran kom tillbaka dyblöt ända upp på ryggen, hon hade plurrat nånstans. Hon är och förblir ett vilddjur. När hon var och tränade agility i söndags fick jag vara hos mattes moster på äldreboendet i byn. Vi softade i fåtöljen och tittade på hästhoppning och åt havreflarn och kanelbullar. magen var om möjligt ännu större och mina fisar kunde väcka liv i en död katt. Vi var idag på förvaltningen och attesterade protokoll med matte, det är ett fint ställe med många som gillar oss. Förmodligen är vi mer omtyckta än matte för tillfället. Den nedre bilden är tagen för några veckor sedan därför ser magen smärt ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vackraste fina Sally! Det är inte de snygga killarna som är de bästa kapen, utan som du säger..en man av folket. De vet att hålla sig trogna (iaf om de är kastrerade).
Här på dagiset längtar och väntar vi med spänning på din nedkomst. Både personal och kunder är involverade i dig och ditt välsignade tillstånd. Alla tycker att du är fantastisk och hoppas och ber om en lite Sally-kopia hit till Partille. Det är dax att denna del av landet att förgyllas! Massa Love från alla oss!

Anonym sa...

Av utseendet på din mage att döma, så har vi lyckats!//Jack

Anonym sa...

förresten, jag snodde en bild. Hoppas det är ok//Helen

Anonym sa...

Oj vilken gullig liten mage, men det kan inte vara många i den heller.... om du inte trängt upp dom mot ryggen då =D