söndag 8 februari 2009

Fint besök från Partille!


I dag tog matte och lyfte ut mig på altanen vid kvart i 11. Brutalt uppvaknande kan jag berätta. Jag slutar aldrig förvånas att jag fortfarande förvånas. Vad tänkte Lena på när hon sålde mig till denna iskalla tvåbening som min matte är, ISDROTTNING!
Förklaringen visade sig dessbättre vara ok, vi skulle åka bil till Jack. Min pojkvän eller vad han nu är. far till mina ev. valpar i magen eller till de som komma skall om vi nu inte är med valpar den här gången. Nåväl en tvåbening från göteborg Solveig ville träffa oss två för hon vill gärna köpa en tikvalp om vi får några sådana Jack och jag. Hon hade med sig en present till mig och en till Jack. Härliga gosedjur med ditknutet tuggben som syrran har snott förövrigt. Mattarna fick god choklad vilket gjorde matte väldigt välvilligt inställd förstås. När Solveig sedan uttryckte sin förtjusning över våra goda egensakaper var vi sålda. Jag till och med gnagde på hennes näsa en stund, det är kärlek. Kajsa låg i mattes knä och muttrade mest. Vi visade oss från vår sämsta sidan när jag såg en inkräktare på gatan och på två ben skällde ut eländet utanför fönstret. Jag tog i för kung och fosterland och Kajsa och Jack drog i gång med ett ihärdigt ylande så vackert i moll fast inte nog med det utan i falsett. Matte och Helen skrattade så de nästan grät innan matte tog tag i situationen och sade åt oss att sluta upp. Solveig verkade ändå gilla oss. Hon har ett mkt fint hunddagis i Partille. http://www.partillehunddagis.se/
+0+0+0+0+0+0+0+0+0u7sxdw (sally trampade på tangenterna). Verkar vara en bra plats att växa upp på. När vi skulle åka hem tog hon ut sina monsterhundar och skulle rasta dem, en ridgeback farbror och en vild dobermanflicka som jag visade vem som bestämde genom att visa garnityret och göra ett utfall mot. De skall veta vem de skojar med! Mitt tillstånd? Matte tror att det är bäjbysar i min mage på grund av mina stora tuttar och min analkande putmage på kvällstid. Den som lever får se. Se kan ni också göra på min syster som mest ser ut som Toker! Hon har varit och träanat agility och varit så väldigt duktig och luktar som vanligt av Willys köttbullar. Det finns inga gränser för orättvisor i det här huset!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Matte tror att om Sally raidar godisskåpet så måste det vara ett starkt bevis att det finns små Jallysar i magen. Och jag kan tillägga att den där stickan inte är så farlig som man kan tro. Man får godis om man petar på den också.

Anonym sa...

Pojkvän??? Jack??? Men jag då? Jag tyckte det var illa nog att ni skulle para er och nu får jag läsa att han är din pojkvän... Du kunde väl sagt något, istället får jag läsa på din blogg. Inte konstigt att jag har börjat tröstäta... Snart väger jag nog elva kilo. Pojkvän?!? Snyft!