lördag 7 februari 2009

Skafferitjyv!


Att jag tar mig friheter är bara förnamnet! Matte kom på mig i går när jag höll på att länsa skafferiet på gottis. Någon (läs matte) hade inte stängt dörren så bra:-) Observera att jag inte smuttade på tetrapacken bredvid vårt gottis! Gällande mitt eventuella heliga tillstånd är det fortfarande ovisst. jag är lite fetare än vanligt men det kan bero på att mattes gödning av oss äntligen gett resultat. I går kväll hade jag putmage och mina tuttar ser ut som gelehallon. Putmagen kan vara en produkt av idogt matande i samband med clicker träning:-) jo ni läste rätt! Matte har fått för sig att vi är understimulerade bara för att vi helst inte går upp från sängen om vi får bestämma, och det får vi ju som ni vet aldrig! Det har inhandlats ett clickerset! Jag blev skiträdd för det läskiga ljudet. MEN insåg rätt kvickt att det var ett enkelt sätt att få gottis att stå ut med klickljudet. Jag misstänker dock att det inte är så enkelt på sikt. Det följde med en "target stick" som ser misstänkt likt ett tortyrredskap för värnlösa pinnhundar. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ju ut som en fet valross ju!!!

Anonym sa...

Men! Ni har ju en Jelzin!