tisdag 10 februari 2009

Tecken...


I dag är matte säker på att jag har bäjbysar i magen. Små spindelungar. Minsta lillmatte kom hit efter att inte ha sett mig på nästan två veckor, hon insåg direkt att jag har blivit tjock om magen. På någon dag har jag fått en liten ölmage.

När syrran och jag brutalt tvingades ut i snön på Huskvarnabergens motiosnspår åt jag pinnar i mängd och parti. Matte tänkte osökt på när hon var havande och åt kilovis av citroner med god aptit. Hon tror att jag behöver pinnar för att må bra så jag fick snaska ostört. Matte har nu en nödlösning när jag är odräglig och stjäler smörgåspålägg och sådär ni vet...Hon kan skicka mig till Solveig i Partille, med buss eller tåg det spelar liksom ingen roll Solveig vill att jag kommer bums! Jag är numer tveksam till att Nossebro är ett andningshål med tvåbeningen Naemi. Det är nog bättre på dagiset i Partille. Matte säger att det inte är aktuellt, man skickar liksom inte i väg en familjemedlem oavsett hur illa den har uppfört sig. Vet inte riktigt hur detta uttalande kan tolkas. Men till Solveig: Vilken adress har du om jag nu bestämmer mig för att ge mig av till en mer förstående familj? På bilden ser ni att syrran och jag trots mina små påhopp har stor
glädje av varandra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tjoho!!!!!!!! Lycka!!!
Nu får du peta på din matte så hon skriver på Doggyworld också!!!!
http://www.doggyworld.se/blog/showblog.php?user=73
Bara till att sätta igång!

Anonym sa...

Hälsa busshauffören eller lokföraren att han skall släppa av dig på stationen i Partille centrum så kommer jag bums! Jag skall se tll att ha laddat skåpen med massa mums, för det förstår man väl att har man bebisar på tillväxt så behövs kalorier!
Pusspuss från alla på dagiset!

Anonym sa...

Det ser verkligen skönt ut under täcket =)...När är det planerat att du får dina telingar?? Min syster skall få vecka 11 om det nu blir några =/.

Anonym sa...

Inte till Partille! Du får komma hit! Fast utan valpar säger matte... Tydligen skulle nog Saga-katten tro att det är sorkar eller nåt.

Du har nu fått en ordentlig presentation på DW:
http://www.doggyworld.se/forum/viewtopic.php?f=40&t=502