fredag 22 maj 2009

Härlig insats av mig!


I går kväll gjorde jag come-back på agilitybanan. Jag är ju aningens mer charmerande än min syster så jag hann att gosa med ganska många och tigga till mig massor av gottis:-) Jag fick massor av Bullens Pilsnerkorv och köttbullar av matte förutsatt att jag hoppade och grejade och det gjorde jag med besked! Jag är faktiskt en fena på det här med agility matte säger dock att det beror på om jag harlust eller inte och på hur gottesugen jag är. En sanning med modifikation men jag får väl erkänna att det stämmer till viss del...Jag var i alla fall mäkta stolt över mig själv och min insats. Jag sov som en stock och levde rövare i sömnen med sprättande av mina långa pinnben rakt i mattes rygg. Hon tror att jag drömde om träningen.

På bilden ser ni vilket monster som jag delar hus med. Snacka om att framställa sig själv på ett sätt och vara på ett annat sätt. Det grå som är min systers gap är ryggen på vår lille vän Mozart:-)

1 kommentar:

Katta & Doriz sa...

Shit va läskig bild! Nu kommer jag drömma mardrömmar i flera nätter!
(Du, e det fettsnål korv du får? Kanske borde tänka på figuren så här efter valptillverkningen)