torsdag 7 maj 2009

STOPPA PRESSARNA DROTTNINGMODERN ÄR PÅ VÄG HEM!


I morgon är det risk för trafikkaos i Huskvarna. Kortegen med Drottning Sally beräknas anlända någon gång under eftermiddagen. Räkna med svårigheter att parkera och att det kan bli långa köer på motorvägen när hon skall forslas tillbaka till hemmet! Röd matta och fanfarer är att vänta! Allmän flaggdag är utropad igen!

Familjen har laddat skafferiet med frikadeller, leverpastej och OLW´s extra crunchy ostbågar.

Vad jag tycker verkar var ointressant! Jag har under tiden syrran har varit hos Lena och terroriserat hela familjen där har jag lärt mig att ta mer plats och jag har vuxit som hund. Min och mattes relation är väldigt djup delvis tack vare att ingen klämmer sig mellan så fort jag är lite nära henne! Jag håller med lillhusse om att det kanske vore lugnast om Sally stannade kvar i Kode. Fast han var tveksam till om de ville ha henne...det får jag lov att erkänna att jag också är ytterst tveksam till! Undrar just om inte Sollan kunde ta henne om vi betalade maten...

2 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Kan ju inte kosta så mycket med ett kilo hundmat och en påse ostbågar i månaden. Ni kanske kan muta Sollan med nåt mer?????
Du får helt enkelt visa vem som bestämmer när gammeltanten kommer hem!

Lyra sa...

Grattis till framgångarna i agility. Det ryktades att Drottning Sally skall åka via oss idag, för upplockning av Senja. Ska vi förvirra Lena och behålla Sally här när hon inte ser kanske? Jag kan följa med istället om ni vill.