onsdag 18 november 2009

Snart tävlingsdax!


Nästa helg åker syrran och jag med Luna och våra mattar till Kungälv och ska tävla. Jag har ju visat mig från en helt okänd sida den sista tiden så matte inbillar sej att jag kan ha viss framgång på tävlingsbanan. Dessvärre vägrar jag platta tunnlar ikylan Matte säger att vi kan hopp över dem ett tag och koncentrera oss på resterande hinder. På lördag får jag hoppa två klasser medan syrran får ta även agilityklasserna vilket innebär att hon ska in på banan fyra gånger. Jisses vilket hallåande det kommer att bli för detta. Hon kommer säkert att få mer mat och mer gottis än mig. Vilket trams. Det är dryga 400 starter så det lär ta tid! Hoppas det finns varma utrymmen i ridhuset där vi skall vara! Sen får jag väl se vilket humör jag är på nästa lördag. Jag sänder ut en liten varning : Inget är säkert!

Inga kommentarer: