onsdag 23 december 2009

Julstök!


Matte stökar in köket. Jag förbereder mig tillsammans med syrran inför julen genom att sova under täcket. Mkt viktigt att vara utvilad i morgon. Det blri nog grisöron i våra paket som vanligt. Jag brukar ju tjyva dem när ingen ser så det blir nog så i år med.I dag är temperaturen lite bättre, bara någon futtig minusgrad vilket lär innebära långpromenad. Jag hatar snön! Vill inte gå på promenad! Jag linkar fram på tre ben. Inte kul alls. Men thats life och jag klagar som bekant inte. God Jul på er alla mina fans! (Matte säger att jag nog bara ha ett fåtal...)

6 kommentarer:

Therese sa...

En riktigt GOD JUL, med hopp om köttbullar och prinskorv ; - ))

Katta & Doriz sa...

GOD JUL!!!!!
Hoppas Tomten kommer till dig också, fast du är som du är...

Gazton sa...

God Jul och Gott Nytt År önskar Gazton

Grabbarna på Bredgatan sa...

God Jul Sally!
Hoppas du och syrran gillar era julklappar! Vi längtar efter er!Pussar!

Anneli sa...

God Jul!

Anonym sa...

God Jul till er alla! Kramar från Anne och Milo samt en hel säck med blöta valppussar från Derraco