torsdag 31 december 2009

Snart nytt år!






Årets sista dag! Vi har redan varit på fest! Fröen Lotta och Fröken Tobbe på Bredgatan hade nyårsfest mitt på dagen! Väldigt kul! Jag älskar verkligen mingelpartyn! Dessutom hade jag lyckan att få sköta om en männsikovalp! Jag tvättade rent hans öron och hals sedan vilade jag mitt huvud mot hans blöja medans han sov. Jag ville inte lämna honom så matte fick verkligen dra mig därifrån när vi skulle hem. Annars rusade jag runt och minglade med både hundar och människor. Kajsa höll sig i mattes knä i stort sett hela tiden.Vilket jag tycker är alldeles utmärk eftersom all uppmärksamhet faller på mig. Det fanns ett flertal manliga tvåbeningar som jag gosade våldsamt med.Dessutom hann jag ju umgås med Lucas! Underbart! Jag fick givetvis huta åt Norpan som far fram som en ångvält men han fattar precis vad jag menar så det var lugnt! En av de halvstora tvåbeningarna tyckte att Kajsas öron såg ut som flygplan:-) En klok liten 6 åring var det! Om en stund skall vi åka till Luna och Vilda och deras tvåbeningar. Undrar just hur stor det lilla valpmonstret har blivit? Bilder kommer i morgon. Jag lägger in lite mingelbilder från dagens fest här ovan.Kajsa kan ni se på en bild då hon vågade sig bort från matte för att eventuellt gömma sig under Lottas säng...

Inga kommentarer: