torsdag 1 april 2010

I väntans tider?




Livet är faktiskt ganska lattjo!Vår lånevalp är faktiskt en kul tjej. Vi är snälla mot henne men hon får faktiskt veta var skåpet skall stå i bland. Till exempel när hon vill ta min mat. Annars är vi en bra flock. Hon passar som vinthunden i sängen i vår flock.Husse vill köpa henne men matte är ganska säker på att hennes matte aldrig i livet vill sälja det lilla fröet. Men det är bara roligt att ha henne här säger de. Jag instämmer till stor del. Kajsa spydde tre gånger i går. En gång på golvet och två gånger i mattes säng. SKITÄCKLIGT! Antagligen är det valpar på gång. Det är precis tre veckor sedan hon fjantade runt kring Göteborgskillen Ville. Vi återkommer med mer information. Hon är deppig och mår pyton säger hon. Matte särbehandlar förstås utan dess like. Annat var det när jag var havande: inga förmåner alls! På en av bilderna ser ni mig och syrrran i vårt fönster på andra våning. Damen i huset bredvid berättade för matte att hon känner sig iakttagen när hon sitter vid datorn i bland. När hon vid dessa tillfällen tittar ut/upp ser hon någon av oss två eller en av oss sittandes i fönstret illbligandes in i hennes datarum. Vi måste ju ha koll!

3 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

klart ni måste ha koll! Det har jag också. Grannarna ska ju inte tro att de får göra något utan att vi vet det!
Ska inte du också börja spy snart?

Anonym sa...

Hej! Här har vi det helt underbart! Fast vi saknar våran lilla älskling!Kul att det verkar gå så bra! ni är verkligen helt fantastiska som ställer upp...känns så bra att hon är hos er!Regeringen här har spärrat facebook så jag har inte kunnat adda dig..får göra det när jag kommit hem..kram på er

Jeppsson sa...

Det är bra att ni håller lånevalpen på mattan, det är ju ni som är husets härskarinnor!