tisdag 6 april 2010

Nossebrobesök!




I går hade vi en fantastisk trevlig dag i Nossebro! Våran Lena var där med Alfred, de hade med sig tre pinnar! Min kullsyster Hilda som är isabell/röd till färgen,lilla prisnessan Tosca och lilla Phoebe båda är svarta. Hos Peter och Helen bor Kajsas kullsyster Lyra tillika min halvssyster. De har också lilla Senja som har likadana ljusa klotögon som mej. Vi är dock inte släkt men hon är också född hos Lena. Vi ahde ju med oss det lilla odjuret Bella som faktiskt är vår systerdotter Lyras bebis och Phoebes kullsyster. Livat värre. Peter och Helen lovade att lilla Bella kunde stanna där tills hennes matte och husse har glömt henne. Matte och husse vill behålla det lilla krypet. Hon passar så förträffligt bra in i vår flock. Vi tänker sprymåla henne svart och måla prickar på henne och säga att hon har drunknat i Nossan. (En stor å i Nossebro). I dag var vi uppe på klubben och jag överträffade mig själv! Med hjälp av ett helt paket Lulles leverpastej tog jag den platta tunga och fuktiga tunneln med en iver som sällan skådats på agilityplan! Tänk vad leverpastej kan göra under! Det blir hårdträning den här veckan för på Lördag skall jag tävla i Nässjö! TRE klasser skall jag masa mig igenom! Matte är på G!På söndag är det kurs! Då ska Jack med ! Gissa att det kommer att hända saker då! På bilderna kan ni se att alla vi ÅTTA påinnar i största samförstånd fick gottis av min favvokille Peter! Jag hittade givetvis påsen med Frolic på bänken!

1 kommentar:

Katta & Doriz sa...

Jisses så många pinnisar! Hoppas du fick gnugga skägg fast det var så många där-
Vad sa de om dina tuttar??