onsdag 21 maj 2008

Härlig dag hos GPB!

















I dag har vi varit hela dagen hos grabbarna på Bredgatan! Lotta var på kurs och Tobbe och Norpan jobbade. De andra grabbarna, matte, syrran och jag hade en mysig dag tillsammans. Grabbarna stajlade för oss de var ute efter Kajsas gunst. Vi trodde hon var färdiglöpt men hon och Jack utövade Coitus interruptus (latinskt ord för något snuskigt som jag inte vill ha med i min blogg)i går kväll inför oss alla på kursen, ajg höll på att skämmas ihjäl. Matte och Jacks matte lyckades avbryta det hela men Kajsa fick så att säga testa på det där förbjudna! Matte läste hela dagen och Kajsa låg i hennes knä i sex timmar av rädsla för att bli uppvaktad.Jag hade det toppen med pojkarna. Givetvis läxade jag upp slyngeln Norpan när han kom hem. Han har inget hyfs!
Vi lägger in några bilder från dagen som varit! Visst är de vackra mina beundrare? Tog med en bild på mej själv förstås och en på min tragiska syster som gömde sig i hundsängen när matte gick på toa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nej nej: Coitus interruptus ska det vara. Det vet min matte, för hennes föräldrar kallade henne för det när hon var liten. Så när matte började läsa latin på gymnasiet frågade hon den fiiina damen i 65-årsåldern (läraren) vad det betydde. Matte säger att det var anledningen till att betygen blev så dåliga....

Rally-Sally sa...

okey jag var felinformerad...stackars din matte *fniss*