fredag 2 maj 2008

Livat på landet!

I går åkte vi hem från vår stuga! Vi sov där en natt. jag var lite orolig för vi var ute innan vi skulle lägga oss och utanför dörren stod en stor fet katt med knallgröna ögon. Efter det ville jag bara ut och äta upp den tjockisen. Annars hade vi det toppen. Vi var ute med matte på många promenader och vi jagade bort en massa gigantiska kanadagäss. Jädrar i havet vilken fart det är på min syster. Jag tog det lite lugnt eftersom jag är lite nedstämd av mitt nuvarande tillstånd. Kajsa grävde som tusan bakom vinbärsbuskarna. Det kan ni njuta av på filmen matte lyckades filma! När vi kom hem sov vi som stockar, vi var dödströtta av lantluften.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooooh... jag är helt imponerad av din fantastiska grävstil Kajsa! Jag har ännu inte hunnit utveckla min grävstil optimalt ännu, men kanske kunde jag få gå kurs hos dig???
Puss i örat från Norpan

Anonym sa...

oj,du kan extraknäcka, matte kan hyra ut dig som jordfräs, det sägs vara populärt just nu i dessa planteringstider!

Sara och Miki sa...

Vad kostar en mini-jordfräs att hyra en dag? vi behöver plantera några rabatter i nya huset. :D