tisdag 24 mars 2009

Bajs!


I går när matte och jag var ute på joggingtur nosade jag upp något bakom ett litet hus...En stooor korv som´jag precis tänkte sätta mina tänder i! Matte kom på sina bassetben lufsandes och stoppade mig mitt i luften över korven. Matte upptäckte att det var mossa lagt över korven som att skyla den och att själva korven ínte var av hundart om jag säger så. Matte víll av någon anledning inte att jag glufsar i mig människobajs. Det som luktade så gudomligt!Syrran är hos Lena och får vara ute i kylan utan jacka! Dessutom får hon värma tuttarna (Lena skickade mms med en bild på Sally i famnen med texten att tuttarna värms...)om det är Lenas eller hennes förtäljer inte historien. Vi förutsätter ändå att Lena inte går ut topless mitt i smällkalla vintern. Man kan säga att Sally får härdas därnere i Kode! Matte åker dit på Lördag. Jag får stanna hemma och hjälpa husse med datakabeldragningar. Matte hoppas på att få träffa Lyra och hennes familj. Jag har tillbringat dagen hos mormor och Folke! Gissa om det blev gottis? Hoppas Sally läser detta! MORMOR LÄNGTAR INGET EFTER DEJ! HON HAR JU MEJ! YIHAAAAA! JAG FÅR ALL LEVERPASTEJ! SJÄLV! Bilden visar hur Sally ser ut inann hon har fixat sej iordning på morgonen! Ett monster framstår som vacker jämförsvis! En sanning i raden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses jag höll på att dö av skräck när jag såg bilden!!!
Vi har något gemensamt du och jag: smaken för bajs! Det är s¨å underbart att hitta en härlig hög med harbajs, rävbajs eller hästskit. men min matte fattar inget alls...

Tuttvärmning? Tycker det låter otäckt jag. Se du till att inte hamna där du med! Då kanske du inte ens får komma hem. Och vem ska då få leverpastejen?

Anonym sa...

Jodå, vi ses på lördag =). Matte fundrar på om hon ska ta med två kardborreband till Sally och ett flectalon-inlägg som hon använde i början av amningen för att hålla värmen. Så kan man fästa det runt magen på Sally när hon går ut.

Anonym sa...

Jag brukar passa på att försöka få mig ett mellanmål från kattlådan, jättegott! (fast de andra skäller på mig om de se det)//Jack