lördag 14 mars 2009

Sanning nummer1!


Min syster ger ju som ni alla sken av att vara så väldans skenhelig att jag nästan kräks. MEN hon är den som tjyvar mest i det här huset. Ni har säkert sett filmen när hon länsar skafferiet så att ingen får något att äta i det här huset. Men på något konstigt sätt använder hon det faktum så att det plötsligt blir positivt att tjyva! När jag har tjyvat en och annan schnitzel från någons obevakade tallrik eller all rostbiff från den exotiska plankan när tvåbeningarna inte har koll beskylls jag för att vara olydig och fräck. inget charmigt alls alltså. det är ständiga hot om att jag ska skickas tillbaka till Qvickelyckan! Hur tro ni det är att dela hus och säng med en sådan syster? Jag syftar nu på hur det är för mig att dela hus och säng med Sally! Syftningsfel ska man passa sig för! Som ni märker är jag inte så tom i bollen som syrran försöker få det till. Jag vet att hon gör det för att dölja sin egen imbecillitet! projektion kallas det för. Jag har varit oerhört idog gällande att hjälpa matte med sitt pluggande så jag är hyfsat välutbildad.

Jag klarar mig bra utan syrran här hemma. Jag får nu chansen att sova på mattes och husses armar. Den platsen snor alltid Sally.Husse och jag har slumrat oss igenom en fotbollsmatch i eftermiddag i soffan och vi skall snart bänka oss framför tv:n för att se de blå tjurarna HV 71 göra mos av Timrå! Livet leker med andra ord!

Inga kommentarer: