tisdag 10 mars 2009

TJOCKSMOCK!




Ja det är bara att konstatera fakta! Jag är ungefär lika trind som Karlsson på taket.Fast jag är mycket snällare än Karlsson förstås! Det är inte många som kan vara snällare än mig inte heller vackrare förstås oavsett omfång på maggen! Jag vet att det är många som instämmer i detta påstående. Enligt mina bloggläsares gissningar har jag sisådär 3-4 bäjbysar i magen. Vi får väl se...I dag har jag halsbränna och äter gräs likt värsta idisslande kossa och det piper och tjuter i kaggen. Annars är jag på ett strålande humör. Jag är som gjord att vara havande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit du är ju fetare än Michelingubben ju! Kan man ändra sin röstning från 5 till 15??

Anonym sa...

Jag tycker att du är jättevacker!//Jack

Anonym sa...

hej hej, matte har uppdaterat min blogg litegrann.. har kikat in några gånger och läst om att du är havande.. blir säkert jättesöta valpar..
//stefan

Anonym sa...

Gullig liten mage....gos på den! Har du inte börjat bädda än? Min syrra har börjat med det, är planerat att hon föder i helgen någon gång....