fredag 13 mars 2009

Jag tar över bloggen!




Jag tar över syrrans blogg! Hon ska få ett sista utrymme här som jag har snott från Qvickelyckans hemsida. En bild på min syster som enligt henne själv är en så fantastisk hund. Jag har givetvis en helt annan bild vilken ni äntligen skall få ta del av! Jag har ju under ganska lång tid inte fått särskilt stort utrymme på bloggen och allt som skrivits om mej är sannerligen inte sant. Jag må vara busig och energisk men jag är minsann inte så korkad som syrran vill ha det till. MEN i dag är jag snäll och lägger ut en bild på henne och hennes två feta valpar som jag då råkar vara moster till :Dessutom snodde hon faktisk min klasskompis och parade sig med. Ja ni kan se fram emot många smaskiga sanningar här framöver. Jag har en känsla av att läsarantalet på syrrans blogg kommer att skjuta i höjden rejält med mina tassar på tangentbordet. Det gott folk gör att det blir en spännande vår här på bloggen, nu ska jag gå ner och tigga lite mer snacks av husse tjingenling! KAJSA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi skickar ett grattis till mamman, och dig som moster. Men vi ser också fram emot att få höra "sanningen" =)

Anonym sa...

Det var väl på tiden! *Gnuggar tassarna av förtjusning*
Får vi reda på ALLA sanningar nu då?
(Håller med, det var två feta saker hon när vid sin barm!)

(Men Doriz, nu får du ge dig. Tror minsann du är lite avundsjuk på Sally som har fått valpar... /Matte)

Myrra och matte Mia sa...

Haha, det ska bli roligt. Kommer med stort intresse fortsätta följa denna blogg med den nya vinklingen!Kul att träffa dig, Kajsa!