fredag 20 mars 2009

Bestens Bajs!

Besten som var här i går lämnade spår...
I dag när matte för en gångs skull skulle vattna blommorna i matrummet halkade hon på något...En liten plutt som så vackert smetades ut under hennes 41:or på parketten som blev som en nyspolad isbana.
Jag log i mjugg förstås:-)
Mozart och jag har varit ute och sprungit oss nästan trötta på Huskvarna berget! My good vilken bra lärling han är. Tror han ser upp till mig på något sätt...Jag visade alla ställen med harbajs. Han slukade dem med god aptit. Syrran firar visst Lenas mans födelsedag i dag. Givetvis frotterade hon sig med födelsedagsbarnet när det skulle firas vid med tårta och blommor vid bordet. Hon tar ju som ni vet alla chanser att få vara i fokus. Undrar just hur Håkan upplevde detta trauma...Att inte få vara i centrum på sin födelsedag! Han och jag borde kanske slå oss ihop? Min födelsedag blev ju också traumatisk av Rottweiler/Dobermann besöket... Ska kolla med Lena om hon tror Håkan vill göra nåt kul med mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken hund! Skita inne? Jisses, det trodde jag bara valpar gjorde. Hur står du ut???
Tycker så synd om dig som inte fick vara precis i centrum på din födelsedag! Men det måste väl betyda att de måste fira dig, dig och dig HELA HELGEN!!!!

Anonym sa...

Fniss! Det var du som sa åt den där lilla att lägga en halkmina till din matte, eller hur??