torsdag 10 september 2009

Full fart!




I dag skulle matte åkt till Stockholm men tåget var så sent så hon åkte inte. Detta medförde att jag och syran fick åka och vara med på ett träningspass på klubben. Jag var riktigt i gasen! Hoppade på som sjutton och sög på så fint på hindren. Matte blir så glad att det nästan är too much men det triggar mig. Matte överväger nu på allvar att jag skall få en chans till på agilitytävlingsbanan. Jag ska ta mig en allvarlig funderare. Det vankades Vaggeryds Wienerkorv. Inte alls fel faktiskt. Syrran och jag gick igång på klubben och hjälptes åt att skälla ut lille Knut efter noter. Han är en trevlig kille säger matte. Det är möjligt att det är så men vi retar oss på honom på något sätt...Knut är en äkta Parson men ser ut som en byracka.


I morgon skall jag åka till Jack, det bor en katt i hans hus. Matte är bekymrad men Jacks matte säger att de löser det. Hon vet inte hur mycket jag hatar katter...
På bilderna ser ni den retlige Knut och den andra bilden visar när jag minglar runt på Lenas valpträff. Kolla mitt luriga vitöga:-)

3 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Att spåra är också väldigt roligt. Men det ska inte vara för jobbig undervegetation bara.
/Pietro

Katta & Doriz sa...

Skulle du låta bli springa hoppbanan så får du ju ingen korv. Och SÅ korkad är du väl ändå inte??
*Go Sally go!*

Johan sa...

Den där Knut känner jag bestämt igen!