tisdag 8 september 2009

Telefonbilder
















Matte har lite bilder från sin telefon som är kul men kanske inte så bra! Här kommer i alla fall några. Jag frångick min princip och visar syrrans spyor på djursjukhuset efter förra veckans taberas på chokladen. My god! Märk väl vilka väl valda bilder det är på mig. Bilderna på syrran är från Djursjukhuset när hon fick spy upp choklad med ett kilopris som får oss att svimma! Resterande bilder är förstås på mig själv. Bland annat när jag var med matte på jobbet på påsklovet. Kände att besöksstolen passade mig bra. Fast nån vägledning är jag inte i behov av...
Nån jädra ordning får det allt vara här på bloggen. Skall hon framhävas i cyberrymden tycker jag att hon kan skaffa en egen blogg. Vår kära syster gummi-Lyra är förresten på kärlekssemester hos Lena och Taggen. SUCK: För min del börjar min lilla weekend i Helsingborg med Jack på LYXHOTELL att närma sig. Lalaaaalalaaaa.

3 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Åh lilla stackarn... hoppas hon är återställd nu iaf.

Solveig sa...

Sötaste Sally! Vart har ni köpt tröjan som hon har på sig i bilen? Vi vill också ha en sån :-)

Katta & Doriz sa...

Men jössesanådan vilken benget du är! istället för att köpa dyr choklad kunde väl din matte köpt mat till dig?!
(Hur många tjuvnyp får du från Kräk-Kajsa nu när du lagt ut bilder på hennes kräk?)