fredag 18 september 2009

Lite bilder från min Skåneresa.







Min Lena (ja vi är fler som anser oss ha besittanderätt på Lena, Lyra tex:-))skickade lite bilder från Skånetouren. Jag är som ni ser oerhört vacker men inte så lycklig, det där utställandet är kanske inte det som jag gillar bäst här i livet. Ingen Vaggerydskorv fick jag heller. I morgon åker jag med som sällskapsdam när syrran och Luna ska tävla igen i agility. Det är dock bara en tidsfråga innan jag tänker ta klivet in på banan igen, matte tycker att jag har blivit väldigt duktig och kör stenhårt med KORV-metoden. Det verkar funka, peppar peppar. Ungefär som med klicker fast matte väser KORV, jag blir precis prillig då särskilt som det verkligen blir korv då. Vi har Vaggeryds Wienerkorv, dyr som skam men ack så verksam. Den som lever få se:-) Lena har tagit bilderna på mig som ni njutningsfullt kan beskåda! fram med pappersnäsdukarna så att ni inte spiller ner tangentbordet med era tårar av rörelse över min vackra lekamen! På översta bilden springer Helen med mig i sin röd kjol. Annars softade jag mest som ni kan se!

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Slutsatsen är alltså att matte borde satsa på att ta med sej ÄNNU mer korv när det är utställning på G.

Katta & Doriz sa...

Du är ju inte dåligt bortskämd du; egen stol! Inte konstigt att du är en sån fisförnäm skata. (Nu är Doriz avundsjuk på all denna Vaggerydskorv, hon får bara köttbullar hon /Katta)