fredag 21 augusti 2009

Bloggtorka







Jag har fått lite skrivkramp faktiskt. Detta beroende på en styrning från högre makt (matte) som inte sitter vi datorn så mycket längre. Hon jobbar ju som vanliga tvåbeningar numer. Inget pluggande vid datorn alltså. Jag har ju inte tillgång till lösenordet och kan därför inte på dagtid blogga när vi är själva syrran och jag. Matte har inte det förtroendet för mig, det skulle bli fasliga överdrifter och osanningar säger hon. Det uttalandet om något är dito!



Annars är allt lugnt, vi fick nya selar i går, bilder kommer inom kort om vår upptagna och lata matte kan få till en liten enkel fotografering alltså!



Den som lever får se som jag så positivt brukar säga. I morgon skall mitt spöke till syster åka och tävla i Nässjö och på Söndag får hon återigen hoppa över en härlig sovmorogn för då bär det visst av till Tranås för att visa vad hon går för. Ha nu inga förhoppningar av stort slag gott folk. Jag stannar hemma med husse vi båda är inte så intresserade av den sortens aktiviteter och matte tycker att jag är skitjobbig att ha med eftersom jag saknar alla sociala spärrar i form av blygsel. Kajsa håller sig till matte det är visst väldans bekvämt men ack så trist det låter! Visar en bild på henne! Som jag förstås har valt själv och en på mig själv, döm själva vem som är vackrast! Det är förstås jag som övervinner det gigantiska A-hindret totalt
orädd och modig! Observera hur vackert det är när solen skiner igenom mina hårlösa tunna öron! Den överst bilden visar hur Kajsa försöker bringa lite reda i skallen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men Sally, du ska ju komma hit och träna på andra saker. Typ visa sig från sin bästa sida så skärp dig nu!//Jack

Katta & Doriz sa...

Vilka smickrande bilder du valde på Kajsa. Du är rar du!

Dvärghundspossen sa...

Vadå blygsel, vad är det för nånting? Den där mystiska egenskapen som vissa andra hundar tydligen besitter, och som hindrar dom från att t ex slänga sej upp på en vilt främmande människa och försöka kväva honom genom att pressa halsen mot hans mun och näsa? Verkar inte som nånting att ha...
/Pietro