fredag 28 augusti 2009

Celebert besök på bloggen:-)


I det förra inlägget uttalade jag mig aningens raljant och kritiskt (mina trogna bloggläsare vet ju att jag är en oerhört positiv tjej för jämnan)om det nya numret av Härliga Hund. Vem tror ni inte "ramlar" in på min blogg just när detta inlägg är rykande färskt? Jo härliga hunds redaktör Kristina Helgesson Svensk.

Jag misstänker starkt att LRF media har någon form av avacerad spionorganisation...För hur i hälsingland kan dett vara möjligt? I och för sig kan man tycka att hon borde ha läst om min misär långt tidigare och skrivit en artikel om det för att hjälpa mig till ett bättre liv, men ändå.Min lilla vinthundshjärna har lite att fundera över. Hmmmm Gäääsp.

Hon tipsade oss om vilka sidor i tidningen som innehåller positiva artiklar. De var inte många kan jag lova! Kolla hennes inlägg får ni se. Vadå kul agilityskola? Vi tränar ju varje vecka, om det nu är så kul kan vi alltid diskutera.
På bilden kan ni se mig utöva avancerad agilityträning på klubben. Observera att det krävs mer än en gottis!

5 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

"Avancerad spion-organisation", eller som det också kallas, Google. *ASG*

Veronika, Stefan & Brorsan sa...

Vi har uppdaterat bloggen nu, bilder på mina valpar och på Brorsan!! Vi syns imorgon!! Vi kommer också till Lena trots det att vi inte köpt hund av henne.//Stefan

Katta & Doriz sa...

Jag tycker de borde anställa dig så du kan bestämma vad de ska skriva om!!! Visst låter det väl bra?

(Härliga Hund hade en sida förr med tips om tex roliga hemsidor. Matte skickade in tips om din blogg. Så hon är förvånad över att de inte skrivit MINST en artikel om di förträfflighet!)

Jack sa...

jag ville också åka till Kode idag, men matte är inte pigg

Kristin Helgesson Svenske sa...

Tillräckligt mycket spion för att upptäcka två felstavningar i mitt namn... ;)

Hälsar Kristin Helgesson Svenske. "The Original"