tisdag 4 augusti 2009

Hotell Hilton nästa!



I september skall jag följa med Jack och hans familj på utställning i Helsingborg. Vi ska bo på Hotell. Jag förmodar att det blir Hotell Hilton. Jag har bett Helen på hennes blogg att förvissa sej om att Hotellets röda matta är nytvättad och fin tills dess att jag trippar in där. Vår matte har svårt för utställning men Helen är väldigt duktig och gillar att visa hundar. Nu är jag ju inte så mycket hund men matte tycker det är värt ett försök. Om jag nu ska ha fler baybysar kan det vara bra att även på papper få svart på vitt att jag är en vacker vinthundsprinsessa. det går väl alltid att förfalska annars..
I dag har vi varit och tränat på klubben igen. Jag var på gott humör och klippte banan på ett utmärkt sätt! Vi fick i vanlig ordning leka och bus med Luna och äta gottis förstås! Inte helt oviktigt. I morgon åker vi till Lena och jag ska få jag låtsashare. Förutsatt att jag kan tänka mig att ha munkorgen på förstås. Jag ska sova på saken.
På bilden ser ni hotellet som jag tror ska ta hand om mej och någon slags strejk utanför ett annat hotell i samma kedja. Bara det inte blir tumult när jag anländer...

6 kommentarer:

Katta & Doriz sa...

Doriz säger:
Bäst ni kontaktar en förfalskare redan nu.
*MOAHAHAHAHAHAHA*

Katta & Doriz sa...

Matte däremot säger att mattan självklart kommer att vara utrullad. Det är den alltid när kungligheter kommer på besök. Se till att ha fetvadd i öronen så du inte blir döv av trumpetfanfarerna bara. Sen drar du hem varenda vinst som går att få på utställningen!

Dvärghundspossen sa...

Pietro hälsar att självklart bara det bästa är gott nog åt en italienarprinsessa (eller prins)!

Sollan sa...

Sally, se till att du får lyxsviten, V.I.D som du är o allt!

Linnea sa...

Hej hej, jag skrev till dig på forumet, ville bara kolla så du fått mitt svar på frågan om halsband?! =)

hälsar
Linnea o killarna
linneasandstedt@hotmail.com

Anonym sa...

ät inte upp dig för mycket bara säger jack, för han har lovat att ladda med korv och ostbågar till du kommer med oss!