söndag 30 augusti 2009

Valpträff hos Lena!
















I dag har vi varit hos Lena på valpträff. Jag älskar dessa sammankomster! Att mingla runt med fok och fä! Bäst är ändå att gosa med Lyras husse Peter! Oj oj vilken skäggstubb han har. Jag visade dock att jag är en tuff tjej genom att statuera exempel när ynglingarna försökte sätta sig upp mot mig. Kajsa gillar inte att mingla hon morrar och skäller och smyger mest omkring för sig själv. En konstig prick! Det var härligt att träffa Lenas familj igen! Jag träffade min son den vackre Teodor! Kajsas bror Stefan var där han och Kajsa är av samma typ! Fegisar! Jag hoppade upp Naemis vagn

Jag hoppas verkligen att matte kan köpa mig en egen vagn. Näst överst kan ni se tronarvingen Teo, längst ner flyter Stefan fram. Kajsa smyger bakom oss alla i skogen. Själv behöver jag givetvis ingen presentation. Hunden med gapet är som ni ser min väna syster...

4 kommentarer:

Jack sa...

hälsningar från den stolte fadern!

Dvärghundspossen sa...

Men Sally, ser du inte att vagnen är upptagen? Eller ska den där bebisen bara betraktas som en sorts extra sitt-dyna?
/Pietro

veronika sa...

vad roligt det var att äntligen få träffa er!! fin bild på stefan. så typiskt honom. :) kramar från stefans matte veronika

Katta & Doriz sa...

Klart du ska ha en egen vagn! Finns ju faktiskt speciella för hundar har matte sett (och asgarvat åt)