onsdag 12 maj 2010

Kronprinsen!






Syrran är inte ett dugg bättre än mej på det där med valpar! Hon nhar i dag klämt ur sej EN liten råttunge! En hane! Så nu blir det ingen bebis i vårt hus i sommar! Matte har sparat semester och allt! Riktigt lafsigt faktiskt. Men Kronprinsen ser ut exakt som syrran. Med fartranden och allt! Matte tycker förstås att den är ljuvlig. Jag tycker den ser konstig ut. Men jag har förstås förståelse för att det bara är ett fåtal hundar i världen som kan vara lika vackra som mig. Inte är jag mallig för det?

4 kommentarer:

Anneli, Chico & Yra sa...

Stort Grattis till den vackre kronprinsen! @-)--

Katta & Doriz sa...

Nej du är absolut inte ett dugg mallig! Och jag måste ju säga att den inte ser mycket ut för världen den där lilla räkan. Fast matte ojar sig och suckar. Hon säger att den är ljuvlig. Hon ser så dåligt att hon inte ens sett Synsam-reklamen på TV tror jag minsann.

Jeppsson sa...

Jag håller med din matte, han är ju vrålsöt!

Elisabeth sa...

Men det var väl skönt att slippa dela hus och säng med ytterligare en hemsk syster!!!